zaterdag 3 november 2012

DISNEY ON ICE presents LET’S PARTY! & GIVE AWAY! #2


Het is toch ook schandalig.
Mag je 4 kaarten weggeven. Vergeet ik een winnaar te trekken.
Ach dacht ik, als ik dan toch te laat ben.
Dan plak ik er gewoon nog een paar dagen achteraan.
Dus voor wie nog graag wil, maar dacht dat hij/ zij te laat was, je kan nog meedoen met de GiveAway!

Wil jij ook graag een kansje wagen voor 4 kaarten 
DISNEY ON ICE presents LET’S PARTY! ??

Je kan nog meedoen tot woensdag 7 november 2012!

6 opmerkingen:

  1. (zomaar de regels veranderen bedoel ik he)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het korter bij mijn huis was, deed ik graag mee. Nu gun ik het iemand anders, bijvoorbeeld Merula hahaha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pffft, zitten we hier nog langer in spanning. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n uitje, maar voor mij is het ook helaas te ver weg!
    maar...ik heb je lapjes ontvangen!
    moooooooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!