donderdag 15 november 2012

Lapswap.

Ik deed al eens mee met een lapswap. En toen ik bij Kris zag dat zij een lapswap ging organiseren hoefde ik niet lang na te denken of ik mee zou doen. Helaas bleef het daar bij en vergat ik het compleet. Tot op de dag van de sluitingsdatum. Gelukkig mocht ik van Kris alsnog mijn lapjes opsturen, wat er wel weer in resulteerde dat ik vergat er een foto van te maken. 3 van mijn stofjes heb ik inmiddels al getraceerd, nu de 4e nog :-)
En uiteraard kreeg ik ook weer een gevulde enveloppe terug.


Van links naar rechts,
Het stofje met de vermiste label van All Set,
van Wilma
van MaMarieke en 
van Mim 

Eens kijken wat voor leuks we hiervan gaan maken.
Kris bedankt voor de organisatie, wat een klus!!

14 opmerkingen:

  1. leuke stofjes,en jou kennende zal er zeker wat moois van gemaakt worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd wat het gaat worden!
    En inderdaad wat een klus om zoiets te organiseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel erg benieuwd wat het wordt maar dat komt vast en zeker goed! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hier is nummer 4! Bedankt voor de bloemen, ik zal er zeker iets moois mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, daar ligt mijn vierde lapje (2de van links). Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het leuk bij iedereen te lezen waar de lapjes terechtgekomen/vandaan komen :-) Mijn enveloppe lag gisteren ook in de bus. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Volgende keer wil ik ook gewaarschuwd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eindelijk jouw blog ook gevonden en dus mijn paarse lapje :). Ben benieuwd wat je ermee gaat maken! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een leuke stofjes heb jij ook gekregen! Fijn hè, ik was ook helemaal in de wolken toen de post langskwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook een lapje van jou! Maar dat wist je misschien al gezien de andere nummer 4 hierboven?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!