maandag 10 december 2012

Home sweet home.






Verstoken van blogspiratie blijft het hier wat stil.
Vandaag maar weer eens een home sweet home logje. Zo jammer dat het zo somber is buiten, de foto's zijn ook wat minder sprankelend zo.

Nu sinterklaas weer is uitgezwaaid, hoewel het een geweldige periode is en zelfs met stip mijn favoriet ben ik ook altijd wel weer blij als de rust wat wederkeert, is er weer plaats voor kerst. Ik zie dat de boom nog wat kaal oogt, eens zien of ik nog wat leuke kitch kan scoren.

Al even terug vond ik na een lange zoektocht eindelijk mijn eettafelstoelen op marktplaats. En nog in de naburige stad ook! Ik ben er zo blij mee. Er staan er nog 2 in de garage, als reserve.

Mijn werkplekje oogde wat somber door het bruine blad. Ik heb het werkblad opgesmukt met tafelzeil wat nog in de wacht stond. Ziet er gelijk een stuk vrolijker uit. EN zie je daar dat leuke boek Stof voor durf het zelvers? Kreeg ik van de Sint, om blij van te worden :-)
***

Kijk voor meer Home sweet home eens bij Barbaramama.

12 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kerstboel!
    En wat een gave stoelen toch...

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker vrolijke boel,heerlijk,ik ben ook altijd erg blij als die sint weer weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ik vind je boompie wel al heeel fleurig hoor....echt gezellig, ik ga dit jaar ook eens eerder een ehm boom zetten denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Triest buiten of niet, in jullie huis is het maar een vrolijke boel! Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie eetkamerstoelen!
    Ik vind dat jullie toch wel een heel knus en vrolijk huis hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou ik vind het er niet zo somber uitzien hoor! Boordevol met kleur en prulletjes en frutsels, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig naaihoekje, toffe keuken! Waar is dat somber?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan ook maar één woord bedenken: altijd zo gezellig daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig weer eens een logje :)
    heerlijk kleurrijk huis en je boom is zo ook al mooi toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!