zaterdag 15 december 2012

Over een uitje en een heel nerveus meisje.

De dagen werden afgeteld. En aan iedereen die het wilde horen werd het verteld. Ik ga naar Disney on ice!!
Hoe dichter we Den Bosch naderden hoe roder de konen werden en hoe nerveuzer ze werd.
Mama zijn we er al.
Kak, dan komt zo'n file toch wel heel erg ongelegen.
Maar we waren op tijd, en we renden door de stromende regen de brabanthallen binnen.


Het meisje was overweldigd door de ambiance.
En wachtte gespannen op wat komen ging.




In een sprankelende show kwamen er een heleboel Disney helden voorbij. 
Ook het meisje haar  grote favorieten, Tinkerbell en de helden van Toy Story!
Soms wist ze gewoonweg niet waar ze moest kijken.


Wat heeft ze genoten! 
En hoe bijzonder is het dan dat je je avond af mag sluiten met een Meet & Greet met Mickey, Mini, Goofy en Pluto!!


Samen op de foto was al heel spannend, een handje geven net een stap te ver :-)          

Klikkerdeklik hier voor meer info over de show!
Er word nog geschaatst t/m 23 december 2012.

12 opmerkingen:

  1. o super! Volop genoten dus. Wij gaan vanavond he. Ik ben benieuwd!!! Ik laat je morgen weten hoe het geweest is hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi. Dat zal inderdaad een prachtige ervaring geweest zijn waar ze nog heel veel over zal praten. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zie haar snoetje!! Schitterend! Fijn dat het zo leuk was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg. Mooi dat jullie zo genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och gos, heb je zelf nog wat gezien of heb je alleen naar dat smoeltje gekeken? Wat een mooie avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaaaa het was leuk geweest, ogen uitgekeken idd! Nogmaals hartelijk bedankt namens man, zoontje en vriendje dat ook nog mee kon (ivm 4 kaartjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Sjaantje, voor je lieve berichtje op mijn blog. Ik schreef er een update bij met wat meer nieuws over Zizi. Liefs, Trui

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw dat ziet er mooi uit,super ,daar zou ik ook wel heen willen met mijn kids

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!