vrijdag 5 april 2013

De week in vogelvlucht.

Dinsdag ging ik met nr 2 naar de eindexamen voorlichting van beeldende vorming en kregen ze hun examen opdracht. Ik werd er zelf ook helemaal door geïnspireerd en kreeg bijna zin om zelf ook een examenopdracht te maken.
***
Woensdag deed ik een eerste poging om het patroon voor de zomerjas voor het kleine meisje te tekenen, maar het lukt me niet om me erop te focussen.
***
Donderdag ging ik met hond naar de dierenarts en werd mijn vermoeden bevestigd. Hond heeft staar en ziet het allemaal niet meer zo goed, en zal uiteindelijk blind worden. Hij word steeds meer een oud mannetje.
***
Vrijdag is altijd een mooie dag om even te kringlopen. En ben ik weer superblij met mijn vondsten! 
Ik heb onderweg naar huis bij de boer gelijk maar even vulling voor de vaas gekocht. 
De ontbijtkoektrommel past mooi bij mijn broodtrommel. 




En kijk eens wat ik vond tijdens de inloop op school?
Een heuse prinses.


*Fijn weekend*

5 opmerkingen:

  1. ha :-) wat let je die examenopdracht gewoon te maken dan?? gewoon voor joezelf?? ik zeg doen!!!
    Lekker he dat t wat zonniger is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aa wat zielig van jullie hond,wij hadden vroeger ook een hondje die blind werd en die ging toen overal in huis plassen en toen hebben we hem een spuitje gegeven want dat gaat dan niet meer,hoe oud is die eigenlijk??

    fijn weekend ,yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee een prinses zomaar op school, bijzonder!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh cool-een kind met eindexamenvak beeldende vorming-ook ik zou gelijk mee willen doen. En wat een mooie kringloop-scores-daar kun je zo van genieten. Evenals van die mooie prinses. Soms zou je de tijd willen stil zetten-fijn weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die vaas is echt een mooie vondst.
    En als mijn kleutermeisje hoort dat er een 'prinsessen-school' bestaat, wil zij er ook heen, want ze wil later prinses worden ..... of sneeuwwitje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!