woensdag 10 juli 2013

Vakantie vibes.



Rond een uur of vijf, als de andere strandgasten massaal het strand verlaten, zoeken wij een plekje in het zand.
 Gewoon even voor een uurtje.
De jongens zwemmen wat, voetballen wat. Ik fotografeer wat en  bezie vermoeide gezinnen die na een lange dag op het strand proberen hun opstandige kroost in te pakken. 
Dit vind ik zo zalig.
Niet de hele dag liggen bakken op een overvol strand.
Maar zo om de dag een uurtje (of twee) genieten van de laatste zon. Het ruisen van de zee. En zelfs het zand tussen mijn tenen.

***

9 opmerkingen:

  1. jaaa dat geloof ik,heerlijk zeg om zo dicht bij het strand te wonen,geniet ervan.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou het ook nooit langer vol dan een uur :-).
    Heerlijk is het hé dat ze even kunnen loslaten in dat zand en dat water. Het trekt toch enorm aan. De zee trekt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Wat wonen jullie toch lekker daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vakantiefoto's. Ik krijg wel zo langzamerhand het gevoel dat wij de enige zijn die nog school hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat dat zo kan. Daarom wil ik over een paar dagen naar het strand, als het weer niet zo mooi meer is en het dus niet druk en heet is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt groot gelijk aan het eind van de dag is het veeeeel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De bonus van het aan de kust wonen, want hier is het de moeite waard om gewoon voor een uurtje naar het strand te gaan.
    Geniet ervan en van alle mooie dagen die echt nog wel gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!