vrijdag 19 juli 2013

Vakantie vibes #2

Een enerverend weekje hebben wij achter de rug. 
Niet alleen zwaaiden wij manlief uit die voor 5,5 maand het ruime sop kiest.



Vervolgens ging het kleine meisje uit logeren, en wel 3 hele nachten! Wat was het stil in huis. En toen ik haar op ging halen, leek ze wel enorm groot gegroeid. Zo in een keer in 3 dagen.


Maar we zijn er nog niet hoor.
Ik ging met de jongste drie kinders naar Texel. Op de fiets, want tja Texel ligt praktisch in mijn achtertuin. En dat NO 3 betekend dat je eigenlijk continu tegenwind hebt, ach dat laten we dan maar even achterwege. Maar hoewel mijn ongeoefende lijf het zwaar had, mam je bent helemaal rood, heb ik enorm genoten van deze dag. Alhoewel... mijn bips heeft daar een heel ander idee over na ongeveer 50 km fietsen.







En als kers op de slagroom hoorden we vanmorgen dat oudste is ingeloot op zijn vervolgopleiding!! Helaas zit die opleiding wel helemaal in Breda, en gaat mijn eerste kuikentje uitvliegen. 

14 opmerkingen:

  1. Goede dag dus. En wat wordt je meisje groot...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Men, wat een hoop in 1 logje! 5,5 maand, da's niet niks. Ze wordt idd groot, en ik hartje Texel, echt. Wij waren vandaag aan het strand bij Julianadorp, dat is vast vlak bij jou. Fijn ook daar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker vlak bij mij :-) Dat is mijn andere achtertuin ;-)

      Verwijderen
  3. janne wat lijkt je kleine meisje op jou,ik zie het nu zo sprekend op de derde foto hier boven,leuk


    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh he, 5,5 maand dat is geen kattepis.
    Wat een heerlijk dagje uit zeg, je had in ieder geval prachtig weer.
    Ondertussen kun je langzaam wennen dat de oudste zijn vleugels gaat uitslaan. Moet er ook nog een kamer gezocht worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een indrukwekkende dag.
    Gisteren had ik mijn 13jarige weer eventjes thuis na 9 dagen en ik vond dat ze gegroeid was !! Ik zei: 'Dat kan toch helemaal niet: op 9 dagen!!!' of stellen we hen altijd kleiner voor als ze weg zijn misschien? En lijken ze dan plots zo groot wanneer ze terug komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's.
    Wat lang 5,5 maand. Ik moet er niet aan denken om manlief zo lang te missen.
    En een zoon naar Breda, pf, dat wordt best moeilijk in het begin. Maar zo gaan die dingen. Proficiat met zijn inloting.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker een dagje weg naar Texel , das altijd leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een half jaar, dat is wel heel lang! Hoe oud is je oudste zoon?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoer ben jij, zo op de fiets naar Texel!!!
    Maar bijna een half jaar zonder je man thuis, dat is wel heel erg lang. Je staat er toch alleen voor.
    En welke opleiding gaat jouw zoon doen? (*ik -nieuwsgierig*)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De ene dag ben ik stoerder als de andere hoor ;) Oudste gaat in breda game architecture and design doen.

      Verwijderen
  10. Wat fijn, op de fiets naar Texel!!
    Proficiat met de zoon en sterkte voor dat half jaar alleen.....laaaaang!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!