maandag 2 september 2013

Uitvliegen.

Het was een beetje een rare vakantie zo zonder de man. Het was ook een zalige vakantie, een warme vakantie en we deden allemaal leuke dingen. Maar toch ook een beetje raar.
Kwam misschien niet alleen omdat de man op de woelige baren vaart, maar ook het besef dat na de vakantie oudste de ouderlijke stee zou verlaten.
En nu is het allemaal voorbij. Die lange warme zomer.
Het kleine meisje is alweer 2 weken naar school. De olijke tweeling zijn vorige week weer begonnen. Nr 2 start vandaag voor het echie op zijn nieuwe opleiding. Gelukkig dichtbij in de grote stad. En oudste begint ook vandaag voor het echie op zijn vervolgstudie. Alleen vertrekt hij vanmorgen niet hier uit huis, maar daar in het zuidelijke Breda vanuit zijn eigen kamer. 
En ik weet weer precies hoe ik mij voelde toen ik voor het eerst naar een nieuwe opleiding ging, want zo voel ik mij vandaag ook.

Door de drukte ivm de verhuizing van oudste ben ik nog niet toegekomen aan de uitslag van de GiveAway ,dus wie wil kan nog een kansje wagen en morgen komt de uitslag.

12 opmerkingen:

  1. Wat zal het raar zijn ook voor jou, zo met van die grote uithuizige kinderen... gelukkig heb je ook nog een kleintje! Hoewel, klein :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is even wennen.
    Ik weet ook nog hoe het voelde ;)
    Succes met de verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge dat gaat je allemaal niet in je koude kleren zitten. Ik hoop voor ze allemaal dat ze een mooie start van een nieuw schooljaar mogen hebben.
    Het is toch knap dat je het op dit moment in je eentje allemaal in goede banen moet leiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet hoe het voelt, uitvliegende jonkies.
    Nummer 1 is nu al heel veel jaar uit huis, nummer 2 is honkvast (en vind het prima bij moeders thuis) en nu maakt nummer 3 voorzichtig plannen om op kamers te gaan, vanwege de resitijd.
    Dus ik weet hoe het voelt en dat het ook weer fijn is zo'n nieuwe fase.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannende dingen allemaal daar bij jullie zeg!!
    Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oef... en daar zit je dan even aan de tafel in je uppie. Maar het went ook vast weer, en je hebt je kleine meid voorlopig nog lekker bij je (als ze niet op school zit dan...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je krijgt een X , omdat mamma zijn niet niks is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het valt niet mee als moeder soms! Ik snap je gevoel helemaal. Spannend allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik ben gisteren zeker 4 x midden in een zin in huilen uitgebarsten...ik leek wel een labiel mens. En ik voel een druk op mijn borst , heb er echt moeite mee dat mijn oudste van maandag tot vrijdag intern is geworden.
    Moeder zijn...het is me wat.
    Djiezussss wat mis ik dat kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het gaat zo hard allemaal.
    Succes & en ook een beetje sterkte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ... al een beetje aan de nieuwe patronen gewend? Hoe gaat het met oudste? Fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!