donderdag 14 november 2013

*Give Away*



DISNEY ON ICE presents WORLD OF FANTASY

Kerstvakantie 2013
Brabanthallen, Den Bosch – 20 t/m 22 december
Jaarbeurs Utrecht – 25 t/m 29 december
Bereid je voor op non-stop plezier met vier van je favoriete Disney-verhalen tijdens Disney On Ice presents Worlds of Fantasy. Voel de spanning als Bliksem McQueen, Takel en de ploeg van Disney/Pixar’s Cars over het ijs scheuren en supersnelle stunts uithalen. Duik mee in de fascinerende onderwaterwereld van De Kleine Zeemeermin en stap binnen in de betoverende Pixie Hollow met TinkerBell en de magische Disney-feeën. Ook onze helden Buzz Lightyear, Woody, Jessie en de hele bende van Toy Story zijn van de partij. Zij ontsnappen uit handen van de onstuimige peuters van het kinderdagverblijf en zetten het op een lopen naar huis. Wat een avontuur!
Je favoriete Disney-momenten komen één voor één tot leven in Disney On Ice presents Worlds of Fantasy, met auto’s, water, speelgoed en véél elfenstof. Geniet met het de hele familie van de spectaculaire schaatsprestaties en special effects. Een fantastische show om nooit te vergeten.
                                                                Geheel Nederlands gesproken 


Ik mag wederom 4 kaarten weggeven voor de openingsshow op 20 december in Den Bosch. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is hieronder een reactie achter te laten waarom je graag naar deze show zou willen. 

12 opmerkingen:

  1. Ik lees vaak de leuke blogs mee en nu ik dit voorbij zie komen kan ik het niet laten om dit zomaar voorbij te laten gaan...Mijn zoontje wordt na de kerstvakantie 6 jaar en zou het ontzettend gaaf vinden om deze helden in het ''echt'' te zien en om dit mee te maken...Tevens vind ik dat hij het wel verdiend heeft om een keer wat leuks mee te gaan doen...

    Groetjes van Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik toevallig toch in de buurt woon en dan leuk met de kinders naar deze show kan gaan. Als Sjaan zelf ook gaat is het nog extra gezellig natuurlijk! Groet, Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil heel graag mijn dochter blij maken met dit geweldige uitje (dans, zang, disney.. wat wil een meisje als mijn dochter nog meer?!), maar dan in Utrecht... kan dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, mijn dochter van bijna 4 zou dat geweldig vinden, ze is helemaal in to prinsessen, ik weet zeker dat ze haar ogen uitkijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Daar zou ik heel graag heen willen! Mijn dochter is dat weekend jarig (ze wordt 3) en ik denk dat ze dat geweldig vindt! Of zou dat te jong zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zou een leuk uitstapje zijn voor mij en mijn meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een leuke actie. Ik laat deze aan mij voorbij gaan omdat ik onlangs samen met mijn dochter van de andere Disney show heb mogen genieten. Ik gun dus nu iemand anders een leuke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto! Het ziet er leuk uit. Succes met je giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe weer een poging. Waarom ik hier graag naar toe zou willen? Omdat ik de stralende ogen van mijn dochter voor me zie als ik vertel dat we hiernaartoe zouden gaan.
    En daarbij: Den Bosch is maar een steenworp hiervandaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!