vrijdag 5 september 2014

Disney On Ice presents Magical Ice Festival en een GiveAway!


Ga mee naar een betoverende wereld, vol met de meest magische momenten uit het koninkrijk in Disney On Ice presents Magical Ice Festival! 


Dans en zing mee met je favoriete Disney vrienden uit Belle en het Beest, Rapunzel, De Kleine Zeemeermin en… Disney’s Frozen, de Academy Award ® winnende en meest succesvolle animatiefilm allertijden!


Het wordt een swingende mix van koninklijke supersterren!
Geheel Nederlands gesproken

Van 23 t/m 31 december 2014 in Utrecht & Amsterdam
Kijk voor meer informatie op,

En ik mag weer 4 kaarten weggeven voor de openingsavond op 23 december 2014 in Utrecht!
Wat moet je daarvoor doen?
Laat hieronder een reactie achter waarom jij daar graag naartoe zou willen en met wie.
Dinsdag 30 september maken we de winnaar bekend.
Succes!

5 opmerkingen:

  1. O jaaaa! Dat vindt dochter van 9 helemaal het einde. Prinsessen, disney, lekker uit met de meiden onder elkaar. We wonen vlakbij, dus dat is een mooi uitje. Met twee kaartjes zou ik al heel blij zijn (ik en dochter) maar als we er vier hebben wordt het natuurlijk nog gezelliger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kan het toch steeds dat jij die kaartjes weg mag geven? In ieder geval: ik doe weer een poging!
    Als je Mammalien nou twee kaartjes doet en mij de andere twee voor mijn dochter en ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij prachtig. Jammer genoeg veel te ver voor ons. Anders deed ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag me ook af hoe je toch steeds aan die kaartjes komt! Ik kreeg 2 jaar geleden (of is het inmiddels al 3??) kaartjes van je. Erg leuke avond gehad. Owww en Oscar (zo heet die toch, doe sneeuwpop van frozen) is zoo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier doen we ook graag mee! Twee meisjes van 4 (dan 5) en 6, wat zullen ze stralen als ze alle prinsessen en andere disneyfiguren over het ijs zien glijden.....We duimen dat wij de gelukkigen zullen zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!