maandag 8 september 2014

Over de 42 jarige Sjaan die op haar verjaardag op de fiets stapte om te gaan werken.

Het was nogal een ding om na 18 jaar moederen elke maandag en vrijdag op de fiets te stappen naar mijn werk.
Ik wou graag werken, maar moeder ook graag. Maar met alle kinders de hele dag uithuizig was de mogelijkheid in ieder geval daar.
En zo kwam het dat ik gewoon op mijn verjaardag naar mijn werk fietste, met in mijn tas een traktatie (want wie jarig is trakteert).
En ach dat is helemaal niet verkeerd hoor, kijk maar


En omdat iedereen het zo druk had vandaag, besloten we om stiekem mijn verjaardag in huiselijke kring een dagje eerder te vieren.
En verwend dat ik werd! 


Ik kreeg een prachtige Zilverblauw poster. 


Wat past hij mooi bij de rest van de spullen hè!


Ik kreeg een gave jaren `70 snack schaal!


En uitbreiding van mijn acropal knorr servies!


En hele gave neon glaasjes. 

Zo en dan ga ik nu lekker pannekoeken bakken voor de kinders :)
***

9 opmerkingen:

  1. je bent maar verwent ;)
    Heb je nog veel taart gegeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En is de monchoutaart al op? Leuke cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat. Ik herken het gevoel. In 1997 ging ik na 22 jaar moederen ook op mijn tweeënveertigste weer aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij deze een heel luid HIEPERDEPIEP Hoera! Gefeliciteerd! Oh zo naar je werk gaan lijkt me heel fijn, en hele fijne spulletjes heb je gekregen ;-) Een goede week voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog gefeliciteerd met jou verjaardag,en nee echt geen straf om daar te werken zeg,leuk dat je het daar zo naar het zin hebt,en wat een leuke kado,s heb je gekregen,geniet ervan

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkige geboortedag !! Hip hip hoeray. Wow . Terug gaan werken. Hoedje af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héérlijk! Ik zou met mijn verjaardag ook wel graag aan zee zijn. Mooie kadootjes! Nog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!