maandag 5 januari 2015

Voornemens.

Ik nam mij voor in 2015 weer eens wat meer te bloggen. Want 8 logjes in 2014 was wel wat karig. Het ontbreekt mij vaak aan parate inspiratie. Of ik geef niet direct gehoor aan mijn innerlijke drang. En ach soms werkt de laptop niet zo mee. 
En aangezien ik momenteel een schijnbare onuitputtelijke creabea drang heb, dacht ik ach dan kan dat bloggen er ook wel weer bij.
Gisteravond eindigde de vakantie, die vakantie waar je zo aan toe bent maar die eigenlijk niks voor stelt. Want als je alle feestdagen weghaald, de dagen die je nodig hebt om bij te komen van de feestdagen dan blijft er geen vakantie over. En zo sleepten we ons uit bed, en kwamen weer op stoom.

Naast een feestjurk voor het kleine meisje maakte ik in de nadagen van de vakantie een kussen. Materiaal vond ik onder andere hier.
Voor de vakantie kreeg ik een tas vol prachtige lappen. En ook allemaal geknipte lapjes van wollen dekens. De lapjes zijn inmiddels verbonden. Nu nog een achterlap erop. 




3 opmerkingen:

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!