maandag 19 januari 2015

Zij naaide weer eens wat.

Ik had de smaak weer te pakken. Ik naaide een lapjes deken, ik was zo enthousiast bezig dat de deken opeens 2,7 meter mat. Ik kortte de deken wat en maakte hem wat breder. Bij deze webshop kocht ik een mooi laken en die gebruikte ik voor de achterkant. En ik was zeer tevree.


Helaas dacht mijn naaimachine daar heel anders over....
De naaimachine vertrok richting reparateur en na een week mocht ik hem weer ophalen. En soms staat hij weken onaangeraakt te wachten maar deze week mistte ik hem deerlijk.

Ik schoot er gelijk weer in want de bekleding van onze blauwe stoel was mij een doorn in het oog. Ik zocht her en der naar mooie stoffen. En toen ik eindelijk een mooie oranje rib had gevonden haakte ik af door de prijs. Maar wederom in deze leuke webshop vond ik een mooie dekbedhoes en bedacht ik mij dat ik de stoel op een makkelijke manier van een nieuwe hoes kon voorzien.
En zo geschiede,




En mocht deze hoes me niet meer aanstaan dan zit er zo weer een andere op :)

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!