zaterdag 14 februari 2015

Een pony in de tuin.

De man vertrok weer voor vier maanden naar het ruime sop, en wij zwaaiden hem uit op een ijzig koude kade. 
Langzaam maar zeker slingerden wij ook weer in en werden de manloze dagen routine.
En aangezien ik het kleine meisje een kinderfeestje had beloofd na het vertrek van de man, kwam ik er niet meer onderuit.
Want hoewel meisjesfeestjes een stuk geordend lijken te verlopen als jongensfeestjes, zijn ze nog steeds geen favoriet.
Het kleine meisje en ik brainstormden wat af, het kleine meisje wou graag naar de ballenbak. Ik niet.
Het kleine meisje wilde wel naar de film. Maar er draaide geen leuke film.
En toen bedacht ik wat.
En stond er zomaar een pony in onze tuin tijdens het feestje.


De pony die het kleine meisje leerde fietsen. Die haar leerde te houden van dieren anders dan honden en katten. En bovenal die haar steeds meer leert zekerder van zichzelf te worden <3

Alle meisjes mochten een rondje.


En het kleine meisje was tevreden.

3 opmerkingen:

  1. Een pony die je leert fietsen?! Wow... :-) Maar superfeest dus. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Maar fietsen en pony??? Huh? Verklaar je nader.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!