zondag 15 februari 2015

Hoe een pony het kleine meisje leerde fietsen.

Ik schreef er al eens twee logjes over hier en hier.
Zo soepel als haar grote broers leerden fietsen, zoveel moeite koste het haar.
En tuurlijk weet ik dat alles goed komt op zijn tijd, maar soms sloeg de twijfel toe en vroeg ik me af waar het aan lag.
Lag het aan het feit dat ze een spreidbroek had gedragen als baby?

Uiteindelijk was het gewoon een kwestie van evenwicht. Op de rug van de pony leerde zij mooi te zitten, en daarna was het fietsen kinderspel.



Nu eens zien of we de pony in kunnen zetten om haar door het B-gat te laten zwemmen ;)

6 opmerkingen:

  1. Ik weet niet hoe lang ze een spreidbroek heeft gehad, maar mijn ervaring is wel dat het met het evenwicht allemaal net anders gaat. Wel knap dat het gewone zwemmen wel lukt, want daar heb je je evenwicht ook voor nodig. Door het gat zwemmen gaat vast een keer lukken. (graag voor jou een beetje snel dan he :)))
    Hier ook een knul gehad met veel drama met leren fietsen.
    Maar wat heerlijk dat ze het nu wel kan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig dat je dat herkent zat ik er met mijn gevoel toch niet ver naast. Zwemmen gaat id ook moeizamer iig moeizamer als toen met haar broers . Maar ik heb een lange adem dus dat gaat vast ook lukken ;)

      Verwijderen
  2. hier hebben er ook een paar spreidbroeken gehad maar eigenlijk geen last van evenwicht,en dat gat???komt vast goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Manlief hier leerde ook niet zo snel fietsen, ook evenwicht. Fijn dat je op zo'n leuke manier toch kunt leren fietsen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!